Вчитель англійської мови 

Андрусишин Марія Романівна

  • Посада: вчитель англійської мови
  • Освіта: Івано - Франківський коледж ДВНЗ "Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника"
  • Спеціальність: дошкільна  освіта/англійська мова в днз
  • Стаж роботи: 1 рік.


Поради спеціаліста: 

Навчання іноземної мови є не обов 'язновим, але бажаним компо­нентам дошкільної освіти. Таке навчання є важливим засобом гармонійного розвитку особистості, формування її життєвої компетенції.

На думку вчених, обдарованість дітей з народження - це вигадка. Здібності й таланти самі по собі ніколи не проявляються, їх треба розвивати з самого народження дитини. Вважають, що потрібно починати вчити дитину англійської до 3-х річного віку. Виявляється, якщо з малюком з народження батьки будуть розмовляти на двох мовах, він швидко і почне говорити на двох мовах, якщо - на трьох, то ваш майбутній геній буде знати три мови. Період, коли у малюка зростає мозок, є найпродуктивнішим періодом для навчання дитини.

Завдання батьків малюка прищепити до 3-х річного вікувідчуття мови, А все інше можна розвивати пізніше. У цьому віці необхідно розвивати сприйняття англійської дитиною, а для цього слухати музику на англійській, дивитися мультики і так далі. Ідеальний варіант навчання англійській, якщо самі батьки в цей час самі почнуть вчити разом з дитиною англійську.
Дитина дуже легко може створити образ, «ввійти» в нього, «оживити» будь-яке слово та виконати різноманітні дії з ним.

Навчати іноземній, активно використовуючи мову жестів, рухів, міміки, на перший погляд, і навчанням назвати тяжко. Веселе, захоплююче і корисне заняття! Отримуючи різноманітні сенсорні враження, вихованці вчаться зосереджуватись. Через гру можна донести до маленької людини будь-яке знання.

Наприклад, при вивченні теми «Тварини», імітуючи 1. свинку, зображуємо кумедне рильце зімкнутими у коло та притуленими до носа великий і вказівний пальці; 2.коня - опущеними донизу та стиснутими у кулаки руками показуємо уявні копита; З. Кота - прикладеними до верхньої губи вказівними і середніми пальцями зображуємо уявні вуса; 4.корову - приставленими до голови випрямленими вказівними пальцями, демонструємо довгі роги і т.д. Обов'язково перевіряємо, чи запам'ятали дітки запропоновані образи-символи.

З цією метою створені різні сайти для розвитку малят і навчання англійської мови. Я постійно відвідую такі інтернет сторінки і приношу діткам на заняття нові розробки пісень, ігор, елементарних виразів. Можу порекомендувати один із таких сайтів: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/

Ні в якому разі не можна змушувати маленького говорити англійською, незалежно від того, де він вчить англійську вдома або в садку. У цьому віці дитина повинна збирати словниковий запас. Навчати дитину англійської треба в обстановці любові ічуйності.

Рекомендації для батьків

Ваші діти відвідують гурток по вивченню англійської мови в дитячому садку, тому вони перебувають в іншомовному середовищі лише на заняттях. Для досягнення успіху у вивченні англійської мови важливою складовою є плідна співпраця педагога, дітей та батьків. Отже, якщо ви маєте можливість та хочете прийняти участь і допомогти у навчальному процесі ваших дітей радимо організувати "домашні уроки" англійської мови. У цьому вам допоможуть декілька порад.

1. Пам'ятайте, що мотивація є рушійною силою у будь-якому починанні.

Проте, як же зацікавити малюка, який не розуміє доцільності вивчення англійської мови? Тут вам стане у пригоді ігрова діяльність, організована у вигляді уявних чи реальних ситуацій спілкування, коли в дитини виникає потреба, бажання та інтерес висловлюватись англійською мовою.

2. Перегляньте разом мультфільми з англійським героями, розпитайте, які з них дітям сподобались.

Виберіть улюбленого персанажа (Superman, SpongeBob, Mickey Mouse, Minnie Mouse...) та купіть іграшку або зробіть аплікацію улюбленого героя. Поясніть малюкові, що він спілкується та розуміє тільки англійську, тому прийдеться вивчити дещо на його рідній мові. В словниковому запасі дитини з'являться назви предметів гардеробу, чим іграшку годувати, плюс різні дії (стрибати, спати).

3. Ставте своїй дитині аудіо- та відеодиски, використовуйте на домашніх уроках навчальні компакт-диски.

Нехай дитина чує, як розмовляють носії мови. Спочатку їй буде важко що-небудь зрозуміти, але вона буде вловлювати правильну інтонацію. А з часом навчиться розуміти мовлення інших людей.


4. Значну увагу приділіть фонетичній розминці.

Як перед фізкульттренуванням необхідно розім'ятись нашим м'язам, так і до розмови на іншій мові важливо підготувати язик. Нехай дитина повторює за вами іноземні звуки. Ось наприклад : заспівати, як пташка - [vi]- [vi] -[vi]; закувікати, як маленьке порося - [wi]- [wi]- [wi]; загарчати, як ведмедик або собака - [r - r - r]; зашипіти, наче змія [s - s - s] і таке інше.

5. Використовуйте ігри.

 Якщо ви володієте достатнім словниковим запасом, то у повсякденному житті є безліч можливостей створити ігрове середовище. Особливо ефективним є використання рольових ігор.

Наприклад, готуючи вечерю матуся виступає в ролі повара, а малюк в ролі помічника. Потім малюк розповідає своему другу Мickey, що він полюбляє їсти. Від імені Mickey запитайте ‛What do you like? - I like pizza and ice-cream‛. - до прикладу відповідає малюк.

6. Розвивайте пам'ять малюків, повторюючи англійські пісні та вірші, які вивчаються на заняттях.

Особливо легко запам'ятовуються короткі вірші - римування, які є дуже корисними для закріплення мовленнєвих зразків. Наприклад:
I have got a ball.
I have got a car.
I have got a lorry.
I have got a star.
Розучувати римівку, потрібно спираючись на наочність. Покладіть перед дітьми картинки або іграшки та розіграйте дану римівку.

7. Зверніть увагу на твердження "успіх породжує успіх".

Не бійтесь перехвалити свого малюка адже він так потребує вашої підтримки, похвали та захоплення. Ніколи не навішуйте на сина чи доньку ярлик: «Ти не здібний». Можливо у малюка не так ярко виражені здібності щодо вивчення іноземної мови, проте проявляються у чомусь іншому. А головне пам'ятайте, що ваша дитина унікальне та неповторне створіння Боже, із закладеними здібностями та талантами, завдання ж батьків та педагогів бути мудрими, чутливими та терплячими для того, щоб їх виявити, розвинути та сформувати духовно, морально та інтелектуально розвинених особистостей, самодостатніх, гармонійних та просто успішних людей.


© 2018 "Гуцулочка"м. Івано-Франківськвул. Нова, 19: 76002
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати